Geen producten (0)

 

 

 

 

 

Anti-drugscampagne 
Onlangs werd in 37 gemeentes in Oost-Brabant (van 's Hertogenbosch, Eindhoven t/m Land van Cuijk) de campagne 'Trippen of skippen' gelanceerd.
Een onderzoek om met jongeren in de leeftijd van 16 t/m 27 jaar in contact te komen om o.a. te onderzoeken waarom ze wel/geen drugs gebruiken. Maar ook welke middelen gebruiken ze, wat is de 'norm'. Met de antwoorden wil men beter zicht krijgen op drugsgebruik.

Mondtotmond reclame heeft het drukwerk mogen verzorgen van promotiemateriaal (rollup banners, loungeseats, dropflags) alsmede posters en promotieflyers in een oplage van bijna 40.000 stuks.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.